APLT s.r.o.
Sídlo spoločnosti Fakturačné údaje
APLT s.r.o IČO: 53 020 693
Hollého 1845/22 DIČ: 2121224556
Šaľa 927 05
|
Bankové spojenie
IBAN: SK25 0900 0000 0051 6948 9326
SWIFT: GIBASKBX
|
Sídlo spoločnosti Fakturačné údaje
APLT s.r.o IČO: 53 020 693
Hollého 1845/22 DIČ: 2121224556
Šaľa 927 05
|
Bankové spojenie
IBAN: SK25 0900 0000 0051 6948 9326
SWIFT: GIBASKBX
|
nformácia o spracúvaní osobných údajov Spoločnosť APLT s r.o. Hollého 1845/22, Šaľa 927 05 IČO:53020693 , zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č. 46506/T (ďalej len „prenajímateľ“) v súlade s čl. 13 NARIADENIA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej aj „Všeobecné nariadenie o ochrane údajov“) poskytuje dotknutým osobám nasledovné informácie o spracúvaní osobných údajov: Prenajímateľ spracúva osobné údaje dotknutých osôb na jednotlivé účely pre potreby uzatvárania predzmluvných a zmluvných vzťahov, vedenia databázy klientov a účtovné doklady (s výnimkou údajov získavaných z GPS monitorovacích zariadení, ktoré sú spracúvané v osobitnom informačnom systéme prevádzkovateľa). Prostredníctvom tejto Stránky sa nezhromažďujú ani nespracovávajú žiadne osobné údaje o návštevníkoch našich stránok, pokiaľ sa sami nerozhodnete takéto údaje uviesť. Poskytnutie osobných údajov na našich internetových stránkach je dobrovoľné, ak ich však poskytnete, tak zároveň potvrdzujete že sta boli oboznámení s podmienkami spracovania Vašich osobných údajov a dávate povolenie použiť tieto údaje na účel uvedený pri zadávaní osobných údajov. Zoznam osobných údajov Prenajímateľ získava nasledovné osobné údaje: • 1. meno, priezvisko a titul • 2. adresa • 3. číslo občianskeho preukazu • 4.číslo vodičského preukazu a dátum vydania • 5. emailová adresa a telefónne číslo • 6. fotokópia občianskeho preukazu a vodičského preukazu Prenajímateľ spracúva osobné údaje dotknutých osôb na účely: • predzmluvných a zmluvných vzťahov najmä na účely spracovania a zasielania cenových ponúk, rezervácií, prípravy a uzatvárania zmlúv a plnenia zmluvných povinností prenajímateľa najmä v rámci zmlúv o nájme, zmlúv o prenájme, rámcových zmlúv súvisiace so správou zmlúv, preberaním a odovzdávaním vodidla, reklamačných konaní, fakturáciou a atď.. Poskytnutie osobných údajov dotknutou osobou je zmluvná požiadavka. Neposkytnutím osobných údajov nebude možné s dotknutou osobou uzatvoriť zmluvný vzťah. • jednoznačnej identifikácie dotknutej osoby na základe súhlasu udeleného dotknutou osobou pred vyhotovením fotokópie úradných dokladov dotknutej osoby a/alebo iným spôsobom elektronicky vyhotovených a zaznamenaných kópií a opisov úradných dokladov (skenovanie dokladov, overenie pravosti dokladov, ktoré sú ukladané na elektronických médiách a pod.), za predpokladu, že prenajímateľ, v odôvodnených prípadoch, takéto kópie úradných dokladov požaduje od dotknutej osoby. Poskytnutie súhlasu je dobrovoľné. • bezpečnosti, ochrany majetku a finančných záujmov vyplývajúcich z uzatvoreného zmluvného vzťahu a z neho odvodeného oprávneného záujmu prenajímateľa. Za týmto účelom sú vybrané prenajímané vozidlá zabezpečené monitorovaním ich lokalizáciou prostredníctvom satelitného sledovania (GPS) (dohľadanie prenajatých vozidiel pri ich používaní a po ich krádeži). K spracúvaniu osobných údajov (vyplývajúcich zo získaných informácií o výskyte vozidla) dochádza v prípade, ak prenajaté motorové vozidlo užíva jediná fyzická osoba, t.j. ak je v čase užívania prenajatého motorového vozidla prenajímateľ schopný identifikovať konkrétnu fyzickú osobu a vozidlo je vybavené monitorovacím zariadením. V tomto prípade budú spracúvané osobné údaje v rozsahu získaných GPS informácií o výskyte vozidla a z toho odvoditeľných charakteristík dotknutej osoby. Nájomca je pri preberaní vozidla informovaný o tom, že je prenajaté vozidlo vybavené GPS monitorovacím zariadením. • vymáhania vzniknutých škôd a pohľadávok, riešenia poistných udalostí, uchovávania dokumentácie a vyhotovených záznamov a na základe ostatných nevyhnutých oprávnených záujmov prevádzkovateľa. ako legálne poskytnúť osobné údaje o inej fyzickej osobe? • poskytovať osobné údaje prenajímateľovi o inej fyzickej osobe aj bez jej súhlasu je oprávnený vykonať nájomca, ktorý je zamestnávateľom fyzickej osoby, výlučne len v súvislosti so zavedením predzmluvných a zmluvných vzťahov súvisiacich s prenájom vozidla a to len v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu, telefónne číslo, adresa elektronickej pošty,číslo občianskeho preukazu,číslo vodičského preukazu a dátum vydania ,fotokópia vodičského a občianskeho preukazu.identifikačné. Poskytovanie osobných údajov nesmie narušiť vážnosť, dôstojnosť a bezpečnosť dotknutej osoby. • poskytovať osobné údaje prenajímateľovi o inej fyzickej osobe aj bez jej súhlasu, je oprávnená vykonať fyzická osoba, ktorá je nájomcom, len v súlade s platnými právnymi predpismi a zmluvnými podmienkami len vtedy, ak si tým chráni svoje právom chránené záujmy napr. v prípade riešenia poistných udalostí. • V ostatných prípadoch je dotknutá osoba povinná poskytnúť prenajímateľovi osobné údaje inej fyzickej osoby len s jej súhlasom, ktorý je povinná predložiť prenajímateľovi. Dotknutá osoba poskytnutím údajov o inej fyzickej osobe výslovne vyhlasuje, že disponuje adekvátnym oprávnením, na základe ktorého je oprávnená osobné údaje tejto osoby prevádzkovateľovi poskytnúť. v akých lehotách sú UCHOVÁVANÉ osobné údaje? • Osobné údaje získané z monitorovania vozidiel sú uchovávané v lehote 10 rokov po riadnom skončení zmluvného vzťahu. • Fotokópie úradných dokladov sú uchovávané po dobu platnosti zmluvného vzťahu a najneskôr do 3 rokov sú zlikvidované, ak ich prenajímateľovi nevyužíva na základe oprávnených záujmov (napr. v rámci riešenia škôd, poistných udalostí a krádeží). • Osobné údaje spracúvané v rámci ostatných účelov sú uchovávané v lehote nevyhnutej na dosiahnutie účelu ich spracúvania, ktoré určujú osobitné právne predpisy alebo v rámci oprávneného záujmu prevádzkovateľa, nie však dlhšie ako 10 rokov a to len v nevyhnutom rozsahu na účely vedenia účtovnej agendy. akým príjemcom sú osobné údaje poskytované? • Kontrolným orgánom v rámci výkonu ich činnosti v zmysle osobitného právneho predpisu (napr. Slovenská obchodná inšpekcia), • Súdom a orgánom činným v trestnom konaní na základe ich vyžiadania, alebo v rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, • poisťovniam, s ktorými má prevádzkovateľ uzatvorený poistnú zmluvu súvisiacu s prenajímaným vozidlom, • a ďalším príjemcom, ktorým je prevádzkovateľ povinný osobné údaje poskytnúť v zmysle osobitného zákona alebo oprávneného záujmu. aké sú práva dotknutej osoby pri spracúvaní jej osobných údajov? Dotknutá osoba má právo: • na informácie o spracúvaní jej osobných údajov; • získať prístup k osobným údajom, ktoré sa o nej spracúvajú a uchovávajú; • požiadať o opravu svojich nesprávnych, nepresných alebo neúplných osobných údajov; • požiadať o vymazanie svojich osobných údajov, keď už nie sú potrebné, alebo ak je spracúvanie nezákonné; • namietať proti spracovaniu svojich osobných údajov na marketingové účely alebo na základe, ktorý súvisí s konkrétnou situáciou; • požiadať o obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov v osobitných prípadoch; • dostať svoje osobné údaje v strojovo čitateľnom formáte a/alebo požiadať o ich prenos inému prevádzkovateľovi; • kedykoľvek svoj súhlas odvolať bez toho, aby to malo vplyv na zákonnosť spracúvania založeného na súhlase udelenom pred jeho odvolaním, ak takýto súhlas dotknutá osoba udelila; • požiadať, aby rozhodnutia založené na automatizovanom spracúvaní, ktoré sa jej týkajú alebo ju výrazne ovplyvňujú, vychádzajúce z jej osobných údajov, vykonávali fyzické osoby a nie automatizovane technické prostriedky, ak sú osobné údaje takto prenajímateľom spracúvané. Dotknutá osoba má právo vysloviť svoj názor a namietať proti rozhodnutiu prenajímateľa; • podať sťažnosť dozornému orgánu, najmä v členskom štáte svojho obvyklého pobytu, mieste výkonu práce alebo v mieste údajného porušenia a právo na účinný súdny prostriedok nápravy, ak sa domnieva, že je spracúvanie jej osobných údajov v rozpore právnymi predpismi. Dozorným orgánom na území SR je Úrad na ochranu osobných údajov SR, Hraničná 12 Bratislava; • podať žiadosť alebo sťažnosť prenajímateľovi v súvislosti s ochranou a spracúvaním jej osobných údajov. Každá dotknutá osoba, ktorá chce podať žiadosť alebo sťažnosť a uplatniť si svoje práva, môže tak vykonať: • písomne na adrese: : APLT s. r.o. Hollého 1845/22, Šaľa 927 05 • elektronicky na adrese: aplt@aplt.sk • telefonicky : +421 948 537 599